Arôme, icônes, mélodies de Noël

Traditions, traditions, symboles et histoires sur la vision du monde de Noël au fil des ans ...

« La Vierge aujourd'hui le roquet de yperousion », comme l'homme de Dieu et appelle comme semblable à l'humanité même être enregistré ou comme indiqué dans l'hymne Jésus-Christ est devenu le nouvel Adam, que « les pesousan avant ressuscitent image » et la Vierge Marie Marie devient la nouvelle Eve, corrigeant sa disgrâce. Le miracle de l'incarnation de Dieu marque une brillante célébration du christianisme.

L'étoile de Bethléem a tracé la voie, suivie par les trois magiciens: Melchhor, Gaspar et Balthasar pour être conduits à la caverne où le Divin Infant est né. En effet, ils offraient au Christ leurs «bons cadeaux»: de l'or pour montrer qu'il était roi, un lion, pour montrer qu'il était Dieu et la myrrhe pour montrer qu'il serait sacrifié pour le salut des hommes.

Η καθιέρωση της 25ης Δεκεμβρίου ως ημέρα των Χριστουγέννων έγινε στη Ρώμη από τον Πάπα Ιούλιο Α’ κατά προσέγγιση το 375 μ.Χ, μετά από έρευνα, που έγινε στα αρχεία της Ρώμης για την χρονιά επί Αυγούστου απογραφής και κατόπιν υπολογισμών, βάση των Ευαγγελίων.
En même temps, Noël a cessé d'être célébré avec l'Epiphanie. En choisissant la date de la célébration de Jésus-Christ naissance contribué à la fête nationale du Dieu Soleil et la célébration de l'anniversaire de Mithra, qui était répandue sur tout le territoire de l'Empire romain, afin de tenter de remplacer les coutumes païennes et des rituels tels que Les saturnales du christianisme, qui se sont établies comme une religion officielle. 529, l'empereur Justinien a interdit le travail et les travaux publics pendant Noël et les a déclarés publics.

Το χαρμόσυνο μήνυμα της γεννήσεως του Χριστού, που αποκαλύπτει την ανεξάντλητη αγάπη του Θεού προς τον άνθρωπο, με την θυσία του Μονογενούς Υιού Του, γιορτάζεται με ξεχωριστό τρόπο σ’ όλες τις γωνιές του κόσμου, προσφέροντας η καθεμία τη δική της πινελιά στο πνεύμα των ημερών.


Ces traditions, qui ont survécu jusqu'à nos jours en vie, tout comme le symbolisme de Noël, qui a racheté l'homme de la servitude de la corruption et la mort à la naissance en conjonction avec la Crucifixion et la Résurrection du Seigneur.

Το έθιμο του Χριστουγεννιάτικου δένδρου έχει τις ρίζες του στην Αρχαία Αίγυπτο και φέρει την σφραγίδα του Άγιου Βονιφάτιου, που θέλησε να αντικαταστήσει την ιερότητα που απέδιδαν οι ειδωλολάτρες στη δρυ, με τον στολισμό της εντός της οικίας τους για καλή σοδειά.
Το Χριστουγεννιάτικο δέντρο εμφανίστηκε για πρώτη φορά στη Γερμανία στο τέλος του 16ου αιώνα, με την προσθήκη της τοποθέτησης κεριών στην διακόσμηση του από τον ιδρυτή της προτεσταντικής θρησκείας, Μαρτίνο Λούθηρο, γεγονός που αποτελούσε αιτία για πολλά ατυχήματα.
Το 1882, το πρώτο ηλεκτρικά φωτισμένο χριστουγεννιάτικο δέντρο του κόσμου στολίστηκε στην πόλη της Νέας Υόρκης, στην κατοικία του Έντουαρτ Τζόνσον, ενός συναδέλφου του εφευρέτη Τόμας Έντισον. Το μεγαλύτερο φυσικό χριστουγεννιάτικο δέντρο στολίστηκε στο Σιάτλ των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής το 1950 και είχε ύψος 67,36 μέτρα.
Dans la Grèce moderne, les Bavarois l'ont introduit avec la décoration au palais d'Otto à Nauplie, 1833. En effet, l'arbre de Noël a déplacé le bateau traditionnel, que les Grecs ont décoré pendant ces jours saints en tant que peuple naval.

Το χριστουγεννιάτικο δέντρο συνεχίζει την πορεία του στο χρόνο και αργότερα εντάχθηκε στον στολισμό του και η φάτνη. Συγκεκριμένα, η πρώτη απεικόνιση του στάβλου, που γεννήθηκε ο Χριστός, κατασκευάστηκε από τον Άγιο Φραγκίσκο της Ασίζης, το 1224, στο ιταλικό χωριό Greccio. Μάλιστα, για την κατασκευή της χρησιμοποίησε ξύλα και άχυρα, ενώ τα ζώα ήταν αληθινά.
Pendant ce temps, le musée de la ville autrichienne de Staier a accueilli l'une des plus grandes manufactures jamais réalisées, composée de figurines 778 et de 1930.
Η πρώτη χριστουγεννιάτικη κάρτα πραγματοποίησε την εμφάνιση της κατά την ιστορική διαδρομή, σχεδιασμένη από τον Calcott Horsley στην Αγγλία, το 1843, σύμφωνα με την εγκυκλοπαίδεια Britannica Online και δημιουργήθηκε για τον φίλο του Sir Henry Cole.
En conséquence, une version de carte 1.000 était disponible à la vente à Londres. Ses caractéristiques sont lithographiées sur carton épais, 5 1 / 8 sur 3 1 / 4 pouces en sépia foncé et peintes à la main.Au centre de la carte était représentée une fête de famille en cours, sous laquelle il y avait les mots "Joyeux Noël et Bonne Année". D'un côté il y a une scène qui se nourrit de faim et l'autre qui habille les pauvres.

Εν τω μεταξύ, χριστουγεννιάτικες μελωδίες πλημμυρίζουν τις γειτονιές για να μεταφέρουν το χαρμόσυνο μαντάτο «Χριστός γεννάται σήμερον εν Βηθλεέμ τη πόλη». Την ονομασία τους, τα κάλαντα την απέκτησαν από την λατινική λέξη calenda ή calendae (Καλένδες), που διαμορφώθηκε από το ελληνικό ρήμα καλώ. Το έθιμο αυτό έχει τις ρίζες του στην Αρχαία Ελλάδα από τα Ανθεστήρια, γιορτή προς τιμή του Θεού Διονύσου, όπου νεαρά άτομα κρατούσαν ένα κλαδί ελιάς ή δάφνης, στολισμένο με καρπούς και άσπρο μαλλί (=πρόκειται για την ειρεσιώνη από το έριο=μαλλί) περιφέρονταν και τραγουδούσαν για την ευφορία και τη γονιμότητα της γης και τους έδιναν δώρα.
Στη συνέχεια το συναντούμε ξανά στη Ρώμη. Στο Βυζάντιο, όπου τα κάλαντα (ή Άσματα Αγερμού) εκχριστιανίστηκαν, μικροί και μεγάλοι, οι «Αγύρται» ή «Μηναγύρται» κρατούσαν ραβδιά ή φανάρια ή ομοιώματα πλοιαρίων ή και κτηρίων, στολισμένα και τραγουδώντας, συνόδευαν το τραγούδι με κρούση τριγώνου ή τυμπάνου.

Cependant, un élément commun - indépendamment de la saison et du lieu - est que les voix douces des petits enfants réchauffent nos cœurs et nos maisons les jours de fête.

Το Χριστόψωμο, που το συναντάει κανείς σ’ ολόκληρο τον ελλαδικό χώρο, είναι ένα από τα πιο όμορφα έθιμα των Χριστουγέννων. Οι διάφορες παραλλαγές του Χριστόψωμου ξεκινούν από τα υλικά για την παρασκευή του, αλλά και για τον χρόνο κοπής του, είτε κατά τη διάρκεια του δείπνου της παραμονής των Χριστουγέννων, όπου συνοδεύεται από εννέα νηστίσιμα φαγητά, εκ των οποίων το ένα απαραιτήτως ντολμαδάκια, που «αναπαριστούν» τον νεογέννητο Χριστό τυλιγμένο στα σπάργανα, είτε στο μεσημεριανό τραπέζι ανήμερα των Χριστουγέννων. Ένα ιδιαίτερο Χριστόψωμο έλκει την καταγωγή του από την Σπάρτη.
Συγκεκριμένα, αντί για το κλασσικό στρογγυλό σχήμα, οι νοικοκυρές πλάθουν το Χριστόψωμο τους σε σχηματισμό Σταυρού και το διακοσμούν με αμύγδαλα και καρύδια. Επιπλέον, εκτός από «Χριστόψωμο» θα το απαντήσουμε ως «Το Ψωμί του Χριστού», «Σταυροψώμι», «Χριστοκουλούρα», «Βλάχες», «Σταυροί» ή «Κουλούρα» με επιβλητική, πάντοτε, την παρουσία του Σταυρού. Στην μοιρασιά του Χριστόψωμου διακρίνουν αναλυτές τον συμβολισμό της Θείας Κοινωνίας, όπως ο Χριστός έδωσε τον άρτον της ζωής σ’ όλη την ανθρώπινη οικογένεια του.
Il se réfère également à l'unité de l'Église et des peuples, symbolisant l'union du grain de blé sur un pain, où les peuples seront autrefois unis à un berger, le Christ. En outre, la dinde traditionnelle a lieu dans la table de fête, ainsi que des bonbons délicieux, tels que les tortues et melomakarona, tandis que notre attention pour les étriers est un must.
La présence du Christ sur la terre marque une croix dans l'histoire, soulignant l'importance de la naissance comme un événement catalyseur dans le cours de l'homme vers Dieu. Jésus-Christ, le Messie, ou le "Sacré", envahit silencieusement le courant de l'évolution et interrompt l'hérédité du péché et de la mort.

Ωστόσο, τα Χριστούγεννα συνιστούν την πιο εμπορική γιορτή της Χριστιανοσύνης, με την προϊούσα εκκοσμίκευση της ως να ήταν εγγεγραμμένη στον «γενετικό της κώδικα», όπως και ο καταναλωτισμός της. Όμως, η πεμπτουσία των Χριστουγέννων δεν έγκειται στην λάμψη και την χλιδή της γιορτινής ατμόσφαιρας, αλλά στην αληθινή αγάπη του Θεού, που φανερώθηκε «εν Χριστώ» και η οποία αποτελεί μέθεξη θεότητας. Η αγάπη, που γεφυρώνει αβύσσους και ενώνει ουρανό και γη, δεν περιορίζεται από το χώρο και το χρόνο, ούτε προσδιορίζεται από την αφανιστική δύναμή τους, αλλά διατηρείται στην αιώνια παρουσία του Θεού.
Ainsi, il n'est pas destiné à aimer Dieu sans amour pour le prochain, mais aussi vice versa. Comme les humbles pèlerins du Seigneur ont laissé nos actes mener l'étoile de Bethléem et notre don aux trois sorciers - soyons notre amour pur et solitaire pour notre prochain.
_______________________________________________
Επιμέλεια: Ειρήνη Σωτηρίου Journaliste, administrateur, conseiller international

Diplôme d'études supérieures en relations internationales et études stratégiques

Διαβάστε ακόμη…



Notification
iAitoloakarnania.gr
Notre objectif est de promouvoir et mettre en valeur notre patrimoine historique, notre richesse environnementale et notre tradition culturelle et culturelle. Notre objectif est d'informer les visiteurs et de faire une réelle contribution afin que la préfecture d'Aitoloakarnania devienne une destination touristique populaire.